Gwarancja
Sprzedawca gwarantuje, że towar dostarczony pierwszemu nabywcy posiada 36 miesięczną gwarancję na wady materiałowe i fabryczne liczone od daty dostawy lub montażu.
UWAGA: Gwarancja 12 miesięcy dla użytku Komercyjnego.
Gwarancja 3 lata: ( 36 miesięcy),
- Wanna stalowa LAVA oraz schody i podesty
Gwarancja obejmuje wady techniczne spowodowane wadami produkcji oraz materiałowymi, gwarancja nie obejmuje wad i usterek powstałych w wyniku wadliwej eksploatacji niezgodnej z instrukcją obsługi producenta, uszkodzenie mechanicznego i zarysowania powłoki malarskiej. Farba odporna jest na temperaturę ognia i żaru do 850 stopni celcjusza.
- System sterowania i pompy
Gwarancja obejmuje wady techniczne spowodowane wadami materiałowymi i / lub produkcyjnymi.
- System hydromasażu LAVA Start/ stop start
Gwarancja obejmuje wycieki, wady materiałowe i / lub produkcyjne na złączach, instalacji, dyszach, sterowaniu, pompie.
- Oświetlenie LED Podwodne IP7X z pilotem
Gwarancja nie obejmuje “części eksploatacyjnych”, takich jak baterie,lampa i źródło światła,uszkodzeń mechanicznych, wadliwej eksploatacji.Pilot lampy led nie jest wodoodporny. - Palenisko stalowe
- Wanna
Powstałe przebarwienia i zmiany kolorów spowodowane przez promieniowanie UV ,działanie solanki i ziół , ognia, nie są objęte gwarancją.
Gwarancja podstawowa nie obejmuje:
- Gwarancja nie obejmuje szkód spowodowanych wadliwym użytkowaniem, dodatkowymi i wtórnymi uszkodzeniami spowodowanymi przez nieostrożne użytkowanie, nieprawidłowy montaż przeprowadzony przez kupującego / zamawiającego.
- przebudowy,modyfikacji, zdarzeń losowych oraz zjawisk w tym pogodowych na które nie mamy wpływu
- obowiązkiem właściciela , kupującego lub zamawiającego jest podjęcie niezbędnych środków ostrożności, aby zabezpieczyć produkt przed jego uszkodzeniem lub czasowym zniszczeniem.
- Gwarancja nie obejmuje ewentualnych wad typowych dla produktów drewnianych surowych lub impregnowanych, dotyczy to ekspansji wilgoci, zmiany koloru przez UV oraz wodę i solankę, pęknięcia skurczowe itp., Które podlegają stałej kontroli właściciela / kupującego/ zamawiającego i ma wpływ na ich prawidłową konserwację z wyprzedzeniem.
- Wanny stalowe LAVA nie są odporne na pełne i stałe zamarzanie wody umieszczonej wewnątrz wanny, Szkody powstałe w wyniku zamarzania które występują po dostawie, nie są objęte gwarancją, obowiązuje to zarówno przed instalacją, jak i po instalacji.
- Wszelkie zauważone i niepokojące zmiany techniczne lub użytkowe należy natychmiast skonsultować mailowo i telefonicznie pod numer: +48 883 490 288 mail: biuro@wannytermalne.pl Office@thermaltub.com
Chemia i Solanka
Wanny stalowe LAVA odpornę są na stosowanie (wody z solą kąpielową firmy SALCO Bochnia PL ) tj: solanki w stężeniu od 0,5% do 5% oraz są odporne na produkty chemiczne do podstawowego czyszczenia i dezynfekcji wedle zastosowania, nie dotyczy to elementów wykonanych z drewna które mają krótszą żywotność w cyklach użytkowych. Gwarancja nie obejmuje reakcji rdzewienia na uszkodzonej powłoce malarskiej wanny.
Montaż
Odpowiedzialność za zakupiony towar spoczywa na osobie wykonującej montaż, a jej obowiązkiem jest upewnienie się, że montaż jest wykonany zgodnie z instrukcją. Nie ponosimy odpowiedzialności za problemy wynikające z nieprawidłowego montażu przeprowadzonego przez inne osoby niż posiadające upoważnienie lub certyfikat dostawcy/producenta Wanien LAVA.
Zestaw Serwisowy:
Drobne naprawy serwisowe wykonasz we własnym zakresie bez utraty gwarancji jeśli w terminie 5 dni dokonasz zgłoszenia uszkodzenia mechanicznego powłoki lub drewna lub innego uszkodzenie.Jeśli naprawa bedzie możliwa otrzymasz zestaw naprawczy z instrukcją zastosowania,po jej wykonaniu musisz dostarczyć dokumentację zdjęciową do 3 dni ;ub przed pierwszym uruchomieniem. Przeczytaj uważnie instrukcje dołączone do zestawu naprawczego. W razie wątpliwości skontaktuj się ze sprzedawcą. Jeśli chodzi o środki i czynności które nie wymagają specjalistycznych umiejętności, należy je naprawić za pomocą “wsparcia telefonicznego” i mailowego serwisanta.
Koszty gwarancji:
- Nie naliczamy żadnych kosztów serwisu, pracy lub częściami objętymi gwarancją. Ewentualne naprawy mogą być wykonane na miejscu ustawienia, montażu wanny lub u sprzedawcy. Obowiązkiem kupującego jest upewnienie się że produkt wymaga wizyty serwisanta. W przypadku pracy serwisanta poza zakresem gwarancji kupujący akceptuje koszty serwisowe opierając się na doświadczeniu sprzedawcy i serwisanta w zakresie napraw po poinformowaniu o ich wartości.
- Jeśli sprzedawca wymaga informacji dodatkowych: filmów, zdjęć, opisów aby ułatwić analizę sytuacji, kupujący powinien zapewnić taką dokumentację w innym przypadku nie zostaną podjęte czynności gwarancyjne i serwisowe.
- Odpowiedzialność sprzedawcy ogranicza się do dostawy nowych towarów, naprawy lub pewien zwrot kwoty zakupu lub kosztów naprawy zgodnie z wyborem sprzedawcy. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za bezpośrednie lub pośrednie szkody, dodatkowe szkody lub straty dla kupującego.